Finpost…

I dag kom kökstapeten…

image

Ett av mina favoritmönster, och nu när vi blev tvugna att tapetsera om fick det ju självklart bli en blå tapet med vita elefanter!;)

I dag har jag varit hos sjukgymnasten,  hon tycker att jag har gjort stora framsteg när det gäller min rygg, är inte lika rörelsehindrad längre.
Känns förbaskat bra, som jag tränar mina övningar och håller på är det härligt med framsteg!:)

Jag känner ju själv att jag är på rätt väg, men alltid skönt med ett ”proffs” omdöme.

Nu ska jag lyssna på cd-bok och virka lite…

image

Började på en ny bok i går,
Hjort/ Rosenfeldt levererar som vanligt!
Började på ett par nya vantar till mig själv i går på Stickkafét.

Natti natti och sov gott… ❤

2 comments on “Finpost…

  1. Linda skriver:

    Underbar tapet! Ska bli spännande att se den på bild när det sitter uppe!

Kommentera

