Slut på julen…

Jaha, då var det slut på det roliga…

I dag är det en vanlig dag, har precis bakat en adventskaka, vi får främmande på em, så det blir ett bra slut på denna jul!:)

Fick finaste buketten av svärföräldrarna kvällen före julafton, två av mina favoritblommor…

image

Och dom kan vi ju njuta av länge till!❤

Har ni stickat mycket över jul?

Här har det blivit några varv då och då, bla på en smalare halsduk till mig själv och en poncho till M. Enkla arbeten som jag kan använda min vänstra hand på mer än den högra!:)

Känns så himla skönt att det sakta men säkert går åt rätt håll!:)

2 comments on “Slut på julen…

  1. Laila skriver:

    Inget stickat – lite virkat däremot ☺ Annars mest vila, har blivit kanon snuvig. Känner mig inte förkyld i övrigt men näsan den är knallröd och stopp i…

Kommentera

