Var bara tvungen att…

Jag kunde inte släppa det här med min julgransmatta!;)

Fick en idé och testade…

image

Ritade mindre cirklar av det som fanns kvar av det tovade stycket.

Och så här blev det…

image

Nu ska jag bara fästa dom mindre cirklarna på den större…

image

Just nu ligger dom bara utlagda för att få känslan av hur det kommer bli…

image

Tycker att det blev himla mycket bättre!:)

Jag har använt garnet Air från Drops, 4 nystan stickade jag upp på maskinen, därefter tovade jag stycket i tvättmaskinen.

2 comments on “Var bara tvungen att…

  1. Laila skriver:

    Ser väldigt trevligt ut!

Kommentera

