Frusen om rumpan…

Jag är ju lite knepig jag, när jag fryser fryser jag bara från midjan och neråt och när jag svettas gör jag det bara upptill, från midjan och uppåt…ha, ha, ett himla trixande för att få till det!;)

Från typ oktober till maj har jag långkalsonger på, samma som min mössa!

Inomhus går jag runt i tights el långisar, för att få extra värme brukar jag även ha stickad kjol, här är en av dom…

image

Himla skönt! ❤

One comment on “Frusen om rumpan…

  1. Laila skriver:

    Slår man ihop det hela så är du mao alldeles lagom varm 😉

Kommentera

