Baka liten kaka…

Gokväll i stugan!

Här har vi haft inomhusväder hela dagen lång, jisses, vad den där Helga har hållit på idag!

Det blåste i rejält ett tag och mycket regn, dock har vi nog varit skonade om man jämför med andra, tack o lov!

Så idag har jag bakat lite inför julen, om jag tar lite i taget, så hinner jag nog bli klar i god tid!;)

Det blev julbröd…

image

Saffransskorpor och saffransmuffins…

image

Snickers…

image

Och Dumlemuffins, men dom glömde jag att fota!;)

Ha en trevlig helg! ❤

3 comments on “Baka liten kaka…

  1. Laila skriver:

    Jösses, sicken tur jag var mätt när jag kikade in 😀
    Går det möjligen att få recept på di där snickersen? 😋

    • mallasalster skriver:

      Ha, ha, jag är definitivt mätt nu, när man har provsmakat alla sorterna…😝
      Självklart kan du få receptet, jag lägger ut det i morgon här på bloggen!👍

  2. Laila skriver:

    Tackar tackar☺

Kommentera

