Adventsfint…

Nu blir det ett sånt där inlägg igen med pynt och så!;)

Det blir inte så många handarbetsinlägg just nu, men jobbar på att det snart ska bli det, handen är lugnare, klarar av små små korta stunder, så snart kan jag kanske visa er den svarta ponchon…;)

Jag pyntar hemmet istället, det funkar bra att göra…

image

Mormors trätomtar och Gubbatäcket är på plats…

image

Adventsfint på hallbyrån…

image

Den röda fugaskålen fylldes med hyacinter och mossa…

image

Röda ljusstakar är ju ett måste här hemma hos oss…

image

Sydde cafégardiner av en lååång löpare till köksfönstret…

image

I kväll ska jag gå till Stickkafét och hälsa på en stund, hämta lite böcker på bibblan mm, ska bli trevligt!:)

3 comments on “Adventsfint…

  1. Laila skriver:

    Åh, vad jag tyckte om kärves ljusstaken med Domherrar!! Det andra såg också julfint ut. Smart att sy om den långa löparen till något mer användbart. Hoppas du får en trevlig utekväll. Själv ska jag ut med jobbet och äta 😊

Kommentera

