Vänster hand får göra jobbet…;)

Gokväll!

I morse tog jag sovmorgon, var förresten trött redan i går kväll, somnade tidigt, så jag sov i princip 10 timmar…

Ha, ha, en riktig trötter är vad jag är!;)

Vädret har varit helt fantastiskt idag…

image

Kände helt plötsligt att jag bara var tvungen att få tillverka något, att få känna garn med mina fingrar, så jag stickade en poncho på stickmaskinen idag…

image

Det gick som en dans att sticka/dra släden med vänster hand, och det som ska stickas för hand får jag ta en maska då och då.

Kände att fastän det gjorde ont ville jag göra den här ponchon, ett himla stort behov som jag inte kunde stoppa!;)

Ponchon är till mig själv, har garn både till en svart och en blåmelerad poncho och går detta bra lär jag göra dom två också!

3 comments on “Vänster hand får göra jobbet…;)

  1. Laila skriver:

    Alltid bra att träna den hand man oftast inte använder. Härligt att få garna ner sig 😊 Själv har jag fått problem med tumleden igen så jag stickar lite och målar en del istället.

  2. Tomtan skriver:

    Ta det lugnt så det inte blir något bakslag!

Kommentera

