Smygstartar lite till… ;)

Hej!

När vi vaknade i morse såg det ut så här…

image

Äntligen fick vi lite snö och vinter!!!

Och dom säger att det ska bli minusgrader till helgen, så det håller jag tummarna på!

Snart är det advent och nu kunde jag inte vänta längre…

image

Ha, ha, jag är hopplös, att vänta är ju himla trist…passade även på att klicka hem det vinnande budet på dessa godingar på Tradera häromdagen…

image

Så nu är familjefriden säkrad, systersonen får ärva mammas/ mormors tomtar utan att hans kära moster/ jag ger honom onda ögat!;););)

Till historien hör att han och jag delar samma intresse, inredning i retrostil och gillar samma prylar…❤
Och mamma äger exakt likadana tomtar som både J och jag har kastat lystna blickar på!;)

One comment on “Smygstartar lite till… ;)

  1. Tomtan skriver:

    Vilka söta tomtar

Kommentera

