Lördag hela dagen lång…

Goddagens!

Nu har det fina höstvädret tagit slut, nu är det grått och trist ute…

image

Var in till stan en sväng igår och fixade lite ärenden, var förbi min LYS, men vad tusan ska jag in och göra i en garnaffär???

Den här kortärmade koftan är iallafall himla snygg…

image

Stickad i Sisu från Sandnes, men skulle kunna tänka mig den i Baby Merino från Drops el Mandarin Petit från Sandnes.

Tröstshoppingen fortsatte…

image

Ett par finfina örhängen i silver och med mörkgrå Perstorps skiva, så snygga och välbehövliga!:)

I dag testade jag att färglägga vykort från en av målarböckerna…

image

Inte ens det ville den där J-A handen vara med på…blir tokig…bryter ihop… blir knäpppare än knäppast…:(:(:(

Nu har det gått ca tre veckor sedan eländet började och inget hjälper, kan ju inte vila mer än jag gör!
Så himla trist, sorry, att jag gnäller, men hela mitt liv är ju upp och ned pga detta!!!

Jag försöker ta tillvara på dom bra stunderna, men blir ju påmind om eländet varje gång jag ska göra något…

Har precis fått hjälp att baka en kaka tills i morgon, som vi ska fira Fars Dag med, vad tror ni hände????
Jo, kakan ”kokade” över och ur formen, hur tusan nu det gick till????
Ha, ha, det går himla bra för mig just nu…;)

Ha en fortsatt fin helg på er allihopa! ❤

4 comments on “Lördag hela dagen lång…

  1. Laila skriver:

    När livet ger en citroner får man göra lemonad heter det så hurtfriskt – jag undrar om den som kom på det hade fått så många citroner egentligen… Jag hoppas att du hittar något sätt att ta dig igenom citronskörden. Önskar dig allt gott och en snar bättring 😍

  2. Tomtan skriver:

    Låter som en skitdag…… ❤

Kommentera

