Nada lika med ingenting…

Alltså, min kropp ger sig inte, jag blir tokigare än tokigast!!!

Helt plötsligt bara sisådär har jag fått så förbaskat ont i min högra hand/handled. Jag har känt lite grann den senaste månaden, men det har jag sorterat bort…

image

Men i fredags började det ordentligt och har bara blivit värre!

Vet inte vad jag har gjort eller vad det kan vara, ger det sig inte får jag väl kolla upp det.
Och hur kul är detta på en skala 0-10???

Jag har varken kunnat sticka el virka något i dag, så mina UFO:n och pågående projekt får vila ett tag till!:(

Försöker vila handen och lindra med handledsvärmare i alpacaull, det brukar hjälpa mig annars.

Det kunde väl ha varit vänster hand om detta verkligen var nödvändigt, då hade jag ju kunnat virka iallafall!

Jag klarade av att fixa det jag skulle på stickmaskinen i dag, fick dra med vänster hand och så fick jag ju lite hjälp på traven…

image

Finaste hjälpredan i stan, kan inte bli annat än bra!❤

8 comments on “Nada lika med ingenting…

  1. Laila skriver:

    Du har händelsevis inte virkat/stickat väl intensivt den senaste tiden? Håller jag på för länge åt gången och för mycket per dag så kommer en brännande känsla i handleden. Envisas jag då så får jag ONT och då är det bara värme o vila som gäller… Hoppas ditt ger med sig snarast.

  2. Tomtan skriver:

    Oj va trist!!! Hoppas det ger sig snart! ❤

Kommentera

