Nytt och fräscht…

Hejsan svejsan!

I dag har jag gjort något som jag inte gjort på många år, har varit hos frissan och bytt hårfärg!;)

Jag har under årens gång haft de flesta hårfäger man kan ha, men hållit mig väldigt neutral den sista tiden.

Min riktiga hårfärg har varit ”råttfärgat” som man sa förr och under de sista åren har jag fått gråa tinningarnas charm!;)

Detta beslut har växt fram och nu var det dags, att bli ”råttfärgad” igen, ”back to the beginning”, så i dag har jag tillbringat min tid hos frisören, blivit ompysslad och bara haft det bra…

image

Hade med mig sysselsättning, har precis börjat på en virkad halsduk som M ska ha.

Så här såg jag ut när jag kom…

image

Och så här såg jag ut när jag gick…

image

Jag är så himla nöjd, fast det lär väl ta ett tag innan jag slutar att haja till så fort jag ser min spegelbild och undra hur jag ser ut…;);)

3 comments on “Nytt och fräscht…

  1. Laila skriver:

    Sååå skönt att bli ompysslad hos frisören. Snygg blev du också i håret 😊 Visst är det konstigt vad man kan haja till åt sin egen spegelbild. Fast det går ju an när det är en positiv känsla man får av tillhajandet…

Kommentera

