Min systers gröna mössa…

Hej!

I går kväll blev jag klar med min systers mössa!
En ”tack för hjälpen” present till henne för att hon plockade lingon åt mig!:)

image

Jag har virkat den i Big Merino från Drops…

image

Mönstret är egen design, vilket jag blev himla nöjd med, tycker att dom här extra små detaljerna blir pricken över it!

Och i dag är det ingen vanlig dag, det är ju för tusan min födelsedag!;)

Bordet är dukat, lunchen nästan klar,  så nu väntar vi bara på gästerna…

image

4 comments on “Min systers gröna mössa…

  1. Laila skriver:

    Grattis! 🌹

Kommentera

