Läsarna i Broken Wheel…

Hej!

Jag har börjat på en ny cd-bok…

image

Tror jag kommer gilla den, lite småputtrig och mysig!;)

Ligger här i sängen och försöker vila lite från ryggvärken, virkar på nya handdukar till köket, måste ju ha något i händerna!;)

2 comments on “Läsarna i Broken Wheel…

  1. Laila skriver:

    Läste den boken i somras. Den var bra men som vanligt tyckte jag boken slutade innan jag var färdig med den… Det händer ofta att jag tycker böcker saknar ett kapitel eller tre 🙂

  2. Tomtan skriver:

    Underbar bok!

Kommentera

