På plats i butiken och en ny på g…

I dag var jag in till stan, passade på att titta in på min LYS, lämnade in mössorna som jag hade virkat till dom.

Så nu är dom på plats…

image

Ensam och ihop med en sjal som är stickad i Alpaca från Drops…

image

Och här kommer nästa…

image

Och ihop med denna snygga halskrage som är virkad i Delight från Drops…

image

Ett jätteroligt mönster, lär definitivt göra fler, har faktiskt redan börjat…;)

image

Denna mössa ska min syster få som tack för hjälpen, hon plockade ju lingon till mig!:)

Jag gör den i Big Merino från Drops.

2 comments on “På plats i butiken och en ny på g…

Kommentera

