Ponchos i Cotton Merino…

Goddagens!

Eftersom mina egna projekt går åt pipsvängen just nu pysslar jag med annat!

Jag och min stickmaskin har fixat två ponchos till två av mina fina Instagramvänner.

En poncho var en ”tack snälla du för hjälpen” present och en var ”lite extra omtanke och ❤❤❤” present…

image

Jag har stickat dom i Cotton Merino från Drops, ett alldeles perfekt garn att göra ponchos av!

Jag har virkat en liten kant runt om på båda…

image

Närbild…

image

Ett av mina favoritgarn…

image

Just nu ligger jag och syr ihop en annan poncho som jag stickade i våras, tror jag att det var iallafall, hittade den i en låda bland flera UFO:n…

image

Och det ser ut att vägen, så något eget får jag trots allt till…;))

2 comments on “Ponchos i Cotton Merino…

  1. Linda skriver:

    TuUusen tack fina du ❤

  2. […] Och jag blev inte mindre nyfiken när jag såg vem paketet var ifrån – min instagramkompis Malin! Hon stickar de mest fantastiska saker. Och nu har hon har stickat en fantastiskt fin poncho åt […]

Kommentera

