Fix och trix…

Ni vet ju hur läget ligger till när det gäller mig, loppisfynd, inredning mm, jag gillar’t!;)

Häromdagen fick jag en stoor bokhylla som jag fick göra vad jag ville med…

image

När jag får tillfälle att fixa och trixa med saker efter egna idéer och lösningar går jag igång till 100%!

Till min käre sambos förtret…fast oftast blir han nöjd bara allt är klart!;)

Älskar att planera och fundera, att köpa färdiga koncept är inget för mig…

Dom två underskåpen blev till ett lite högre Sideboard…

image

Ett av högskåpen blev ett mindre smalare skåp…

image

Jag ska fixa belysningen, det är en glasdörr, tror det kommer att bli superläckert!

En Festivo ljusstake som jag fyndade för 10 kr på Gårdsloppisen i helgen som var, får kampa ihop med snyggvasen och ett foto som min mammas man har tagit…

image

Äntligen hittade jag rätt plats för hans fina bild!

En av två lampetter som jag köpte på Linne och Lump i somras…

image

Skärmar ska sys, har tyget, men inte lusten just nu.

Växtkraft…

image

Ett runt blombord som jag köpte för 30 kr på en loppis i somras, blev ju jättebra där det hamnade!

Dessa har också väntat på sin rätta plats, mammas gamla 70-tals pallar…

image

Två snygga ljusstakar fyndade på Tradera får hålla äldste sonens kopparskålar som han gjorde i slöjden som liten sällskap…

image

Det här med affektionsvärde är jätteviktigt för mig, älskar när saker och ting har en historia.
Även om saker och ting egentligen inte passar ihop från början, så blir det oftast bra till slut när man blandar och ger…❤

Till saken hör att sambon blev superdupernöjd, han tyckte nog att det var lite färglöst innan…

image

Lite färglöst och lite tomt…

image

Ha, ha, när jag ser dessa två bilder inser jag ju att han faktiskt behövde lite mer maskulin inredning i sitt favoritrum, så slutet gott, allting gott…;)

2 comments on “Fix och trix…

  1. Laila skriver:

    Så himla fiffigt att ”bygga” om bokhyllan på det viset! Och får du fixat belysningen i vitrindelen kommer det att bli gör läckert 😊

Kommentera

