Bokbyte…

Gokväll i stugan!

Jag började på den här…

image

Hade verkligen sett fram emot GW’s senaste bok, men tyvärr, ”not my cup of tea”!

Funkade inte alls, så himla trist!

Som tur var fick jag hem den här idag och det är jag ju himla glad för…

image

Äntligen, säger jag, har verkligen längtat efter dessa karaktärer, så himla galna, mysiga och bra!

Den lilla babymössan är snart klar…

image

Så nu blir det cd-bok och mösstickning innan John Blund…;)

2 comments on “Bokbyte…

  1. Tomtan skriver:

    Nä G Ws sista var ett sömnpiller. Stod ut till slutet men det var av enbart tjur…… Jussi däremot 😀

    • mallasalster skriver:

      Skönt att höra, trodde att det var fel på mig, gick ta mig tusan inte att få ngt grepp om den!😣
      Jussi kommer jag att sträcklyssna på, bra att sambon jobbar em resten av veckan!😉

Kommentera

