Här ligger jag och väntar…

Gokväll!

Här ligger jag och väntar på besked, sambon fick skjutsa äldste sonen till akuten för en stund sen, han kom från fotbollsträningen och hade vridit knät ur led.
Alltså, det där med fotboll och herrarna i detta hus är ingen bra kombo…:(

Har börjat på en ny cd-bok nu ikväll…

image

Lite spännande, har inte läst ngt av honom förut.

I dag har jag sytt kuddfodral till äldste sonen…

image

Kan ju vara himla bra att han får tillbaka kuddarna nu när han troligtvis behöver ha benet i högläge!;)

I går planterade jag Pelargonsticklingar, så nu är det lilla tv-rummet även ett blomsterrum…

image

Nu ska jag ta vid där jag slutade igår…

image

Snart är det bara resåren på kroppen och framkanterna kvar p Miette!:)

2 comments on “Här ligger jag och väntar…

  1. Laila skriver:

    Det är det jag alltid har sagt, det är inte nyttigt med sport 😉

Kommentera

