Sommar blir till höst..

Jag har fixat lite på vår framsida, bytt ut sommarblommorna till höstblommor…

image

Vita Ljung fick det bli, planterade ihop med det som redan fanns i korgarna…

image

Svart Ormskägg…

image

Alunrot, Julros och Vit Ljung…

image

Vit Ljung, Svart Klöver och Limefärgat gräs…

image

Nu ser jag fram emot en härlig höst, mycket stick och virktid, bra böcker, tända ljus och att boa in mig…

Samtidigt njuter jag till max just nu av de härliga sensommar-dagarna vi har, men allt har sin tid!

3 comments on “Sommar blir till höst..

  1. Laila skriver:

    En fin höst är något jag älskar, takten är lugnare samtidigt som luften är hög och klar. Ljuvligt 😊

  2. Tomtan skriver:

    Mina blommor ser bra bedrövliga ut….. Men jag tror jag väntar lite med att göra höst…. Snyggt!!!

Kommentera

