Mina projekt just nu…

Godmorgon!

Som alltid har jag flera projekt på gång, hoppar emellan och skiftar och håller på!;)

Den perfekta tv-virkningen…

image

Miette…

image

Svärmors födelsedagspresent…

image

Dock har jag kommit lite längre än på denna bild, har bytt färg för första gången och snart är det dags för färgbyte igen.

Min smalrandiga topp,  som totalt har stannat av…

image

Ha, ha, lite lustigt det där med hur man kör på och vill bli klar så fort som möjligt, sen när det bara är avmaskningen på halsringningen kvar då lägger jag av helt, hmmm, tröttnar väl…;)

Vad har ni för projekt på g?

3 comments on “Mina projekt just nu…

  1. Laila skriver:

    Får många och för få 😉

  2. Tomtan skriver:

    Jag har bara en sjal till en kompis på gång…… Men jag ska inte ta på mig att jobba åt andra för jag blir så less….. Så jag funderar på om jag måste starta ett sidoprojekt……. Men vet inte riktigt vad.

Kommentera

