Symaskinen och jag…

Vi har kampat ihop ganska mycket i sommar vi två, det har blivit mycket sytt, dock inga kläder utan lampskärmar och bla kuddfodral!

Häromdagen sydde jag nya kuddfodral till vårt tv-rum på övervåningen. Hade köpt en snyggt tyg på Linne och Lump, dom har väldigt mycket snygga tyger, svensk design, vilket jag gillar extra mycket…

image

Jag har blivit en baddare på att sy i dragkedjor, går som en dans…;)

image

Klara att användas…

image

Och på plats…

image

Det här tv-rummet har jag inte pysslat så mycket med, det har varit lite si och så med den där förbaskade trappen, en dålig rygg och en trapp är ingen bra kombo!

Men nu när mitt pysselrum ligger på övervåningen vill jag ju se lite fint när jag kommer upp, så de sista stygnen är inte sydda ännu!

Har lite mer projekt på g innan jag känner mig nöjd…

Även äldste sonen gillade dessa kuddfodral, så nu har jag lagt en ny beställning på mera tyg som kommer dyka upp i veckan!;)

3 comments on “Symaskinen och jag…

  1. Tomtan skriver:

    Beundrar dig som kan komma överens med den där maskinen 😀

Kommentera

