Min fina sykorg…

För ett tag sedan hittade jag ”min” sykorg, jag har letat och letat och det var inte lätt!

När man har krav både på utseende och funktion kan det bli lite ”knivigt”, ville inte ha en vanlig sypuff utan något mer ”finare”, inte så klumpigt, så denna blev ju mitt i prick, full poäng, bara att slå till på direkten…;)

image

Hel, ren och välbevarad…

image

Jag har tänkt att den ska vara på bottenvåningen, så jag slipper att springa upp och ner i trappen så fort jag behöver något!

image

I går köpte jag lite ”bra att ha saker ” att fylla den med…

image

Och kolla in locket,  visst är det fint????:)

image

Kommentera

