Premiär och premiärtur…

Goddagens!

I dag var det premiär för denna här…

image

Dax att åka in till staden och fixa lite ärenden, efter en hel vecka i viloläge, det kändes himla bra!:)

Nu mår jag bättre, är fortfarande himla försiktig och tänker ta det lugnt någon vecka till, men på rätt väg är det, ”peppar peppar ta iträ”!;)

Det var även dax för en premiärtur för min del i denna snygga bil…

image

Sambons nya bil!:)

Jag var in till min LYS och lämnade in dessa till visningsex…

image

Passade på att smita in på blomsteraffären på Köpmangatan för att köpa mig en bukett med ringblommor, lycka❤…

image

Kommentera

