Lycka i en påse och mera randigt…

Gokväll!

I natt var det ”nattarbete ”…

image

Det var en sån där natt igen där kroppen inte vill komma till ro, så det var cd-bok och den randiga toppen som höll mig sällskap!

I morse provade jag den och efter några småjusteringar och minskningar lite här och där sitter den just nu himla bra…

image

Här kommer färgerna mer till sin rätt…

image

Yngste sonen var förbi min LYS och kom hem med en liten påse med lycka…❤

image

Fyra nystan av en ny färg i Belle från Drops, så himla fin färg!

Funderar på om jag ska sticka mig en halsduk el sjal, var himla länge sedan jag gjorde en sån…;)

Ha en trevlig fredagskväll! ❤

Kommentera

