Mitt upphittade ufo är snart klart…

Jag hittade ju ett UFO för ett tag sedan, linnet i Cotton Viscose och Safran,  det som jag stickar med två trådar samtidigt!

Tog fram det och la i korgen bredvid mig, där det jag ska underhålla mig med nu när det är viloläge ligger.

Betar av en grej i taget!;)

Nu är det bara halsringningen och tråkgörat kvar…

image

Närbild…

image

Ska bli himla spännande att se hur det blir när det är färdigt, har inte provat det en enda gång, är det för litet tro? Ser inte ut att vara så stort, men om jag håller in magen och slutar andas kanske det passar ändå…;)

3 comments on “Mitt upphittade ufo är snart klart…

  1. Laila skriver:

    Vilsamma färger. Håller tummarna att det passar och för att det blir väder att använda det i 🙂

  2. Tomtan skriver:

    Bravo!!!! En sak i taget…… Inte riktigt min grej 😀

Kommentera

