Virkade grytlappar…

Gokväll!

I kväll har jag slappat framför tvplay, då har jag haft detta som sällskap…

image

Jag virkar grytlappar, fick tips från min stickkompis K, åh, vilket kul sätt att virka på och himla snyggt blir det också!:)

Perfekt att ha när man inte vill ha något avancerat i händerna…

image

Nu blir det cd-bok och lite tråkgöra, sen när alla trådar är fästade ska jag fortsätta med detta…

image

Måste ta tag i mitt projekt ”sy ny dyna till min pall”, vill ha den klar, så jag kan klä om pallen!

Tänk vilken färgklick det kommer bli, härligt!

Jag började på den här cd-boken häromdagen…

image

Superduperbra!

2 comments on “Virkade grytlappar…

  1. Tomtan skriver:

    Kanonbra bok!!!!

Kommentera

