Tripp med stickgänget och lite annat pyssel…

I dag har jag varit till Hallagården vid Lekhyttan med stickgänget!
Tyvärr blåste det ganska mycket så vi fick sitta inne, men det gick bra det också.:)
Egentligen skulle jag nog ha hållit mig hemma, min rygg bråkar och vill inte att jag sitter långa stunder, men jag behövde komma ut bland folk kände jag, så det fick bära el brista!

Var uppe och gick emellanåt och då hittade jag ju lite andra intressanta saker…;)

image

En hel aurikelteater…

image

Självklart kunde jag inte låta bli att köpa några stycken, tre blev det, alla åt det svarta hållet, har nga plantor som är efter min kära mormor, så nu ska jag flytta på dom och plantera allihopa på framsidan istället.

Tydligen gillar dom lite halvskugga, så så får det bli!:)

I kväll har jag sytt lite på maskinen…

image

Några tyg/shoppingkassar som ska vidare.
Där kan man snacka om kvalité, verkligen härligt att hållas med, dessa retrotyger! 🙂

2 comments on “Tripp med stickgänget och lite annat pyssel…

  1. Laila skriver:

    Härligt med trevligt sällskap med ”tillbehör”

Kommentera

