Öppen Trädgård…

Gokväll!

I dag har jag varit på något som jag har velat åkt på i många år, men det har aldrig blivit av…

image

Öppen Trädgård!

Vi började här i Örebro, Brickeberg hos ett par, Ulf och Pia.

Denna trädgård var verkligen himla kul för mig som älskar olika bladsammansättningar, träd, mycket skuggväxter, pioner, fanns hur mycket som helst att se!

Där skulle jag lätt kunna tillbringa många timmar, jag låter bilderna tala för sig själv…

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Precis så där ”ruffig”, ”man tager vad man haver” trädgård som jag gillar!

Köpte med mig lite finfina plantor hem…

image

Tre olika Pioner och en Japansk Lönn, så nu blir det att göra om lite i rabatterna på baksidan…igen…hi, hi, älskar det här med att planera, fixa och trixa, ska bli så himla kul!:)

En himla bra dag idag, länge sedan jag var hemma hos någon som är lika nördig som jag!

Vi var även till Kumla, men den trädgården var verkligen INGET att ha,  vi fattade ingenting, undrar hur dom tänker när de väljer ut dessa trädgårdar?

Nu är det dax för sängen, cd-bok och det sista på den virkade koftan, kunde inte göra klart framför tv:n, det var någon som tyckte det var mysigt att ligga på den just då…;)

image

Natti natti och sov gott! ❤

4 comments on “Öppen Trädgård…

  1. Tomtan skriver:

    Underbara bilder!!!!

  2. puspita1010 skriver:

    Älskar din blogg. Förtsätt skriva bästa du.👍. Kolla gärna in på min blogg. Den heter http://www.minlivblog.wordpress.com
    Hoppas att du gillar det

Kommentera

