Hi, hi, det syns verkligen vilken färg jag gillar…;)

Goddagens!

I dag har sambon och jag varit ute på vift, sällskap i bilen hade ju jag såklar’t…

image

Vi åkte till Vingåker Outlet och Iittalabutiken!

Trevligt, var himla länge sen vi var där, det blev lite shopping, god räkmacka och en trevlig biltur, alldeles lagom trip över dan!:)

När jag ”provade” detta sa expediten: ”den där färgen var ju helt perfekt till dig”, hur kunde hon veta att jag gillar blått???;)

image

Hi, hi, var ju tvungen att köpa det, så himla fint, så nu får det gärna regna lite någon dag så jag får inviga det…;)

Kommentera

