The mission is completed…

Hejsan svejsan!

Nu ligger jag här och slappar med alldeles för hög musik i lurarna och värmedynan gör sitt…

image

För mig är musik livsnödvändigt,  liksom skogen, ett sätt för mig att ladda batterierna och rensa skallen…

Skönt att bara försvinna bort, samla tankar och gunga i takt!;)

I morse fixade jag finliret på Elsa…

image

Sydde i dragkedjan och knapparna…

image

Det blev varken dragkedjan el knapparna som jag valde från början, behövde en längre dragkedja, så jag fick även byta knapparna så de skulle passa ihop!

Sen for jag in till stan en sväng, fixade lite ärenden, skulle bla hitta ett linne el en top som skulle passa till koftan, men där gick jag bet…tydligen inte modernt med rött just nu!:(

Synd att jag har slängt och gett bort alla mina kläder som var röda…:/
Får väl kolla på vinden om ”hamstern” inom mig har gömt något där innan jag ger upp!;)

Har börjat på en beställning…

image

En finkofta till en fin vän, himla kul var det insåg jag genast, det var ju faktiskt ett helt år sedan sist…;)

4 comments on “The mission is completed…

  1. Tomtan skriver:

    Kul med beställningar.

Kommentera

