Under parasollet…

Hejsan svejsan!

I dag håller man nästan på att försvinna i värmen, själv har jag tillbringat den mesta tiden så här…

image

Elsa och jag har kampat ihop under parasollet!

Natten som var blev en sån där natt som jag inte kom till ro, somnade inte förrän det var dags att vakna.
Många timmars virkning och cd-boks lyssning blev det…

image

Blev klar med hö ärm, så idag har jag virkat framkanterna, halsringningen och virkat på längden.

Nu är det bara nedre kanten kvar, tyvärr räcker nog inte garnet till den exakta bredden på ”linningen ”, men det får bli så långt jag kommer på det som är kvar av garnet!

Jag har provat och den känns bra, så nu håller jag tummarna att jag får till dragkedjan snyggt, önska mig lycka till!:)

2 comments on “Under parasollet…

  1. Laila skriver:

    Lycka till 😊

    • mallasalster skriver:

      Tack snälla du! Det räckte inte till att göra så som man skulle, får se om jag kan få till slejfen av garnsnuttarna som blir kvar efter tråkgörat! ✊

Kommentera

