Ur en annan synvinkel…

Det är inte ofta jag ser vår lilla trädgård från grannarnas håll, men nu är jag ”vattnerska” till grannen rakt över på vår baksida och då insåg jag helt plötsligt att det inte är ofta man ser plätten från detta håll…

image

Tittut…

image

Lite kul att se det som grannarna ser…

image

Man får ett helt annat sätt att se på det man skapat…

image

Idag har jag faktiskt rensat lite i rabatterna på baksidan, tjohoo, vad kul det var!:)

Blev inte yrslig en endaste gång och det var helt fantastiskt, för är det något som jag har saknat så är det att ta hand om mina växter och vår trädgård. ❤

Passade även på att skörda dillen…

image

I år är det ett ”dillår”, den är jättefin! 🙂

Sen har jag haft Elsa som sällskap under parasollet…

image

Fick repa upp hela ärmen…:(
Tyvärr så flyttar sig ju ”varvskarven” sig när man virkar runt och när det är mönstervirkning syns det ju extra mycket…

image

Och sånt retar jag mig på, så det var bara att börja om och göra nytt!
Nu försöker jag att variera mig med en maska före och en maska efter på vartannat varv, blir inte bäst, men det duger!

Kommentera

