En bra dag idag…

Snart är det dax för att ta kväller, men jag vill njuta av min dag i dag lite till…

image

Det har varit en så där himla bra dag i dag…

Jag har rensat och skött om mina rabatter, vilket jag inte kunnat gjort på jättelänge…

Har slappat och njutit av vårt härliga sommarväder…

Ätit gott, vi grillade framemot kvällen…

Har lyssnat på en bra cd-bok…

Pysslat med min virkade kofta Elsa, nu är det dags för det allra sista på första ärmen…

Avslutade med en kort men härlig kvällspromenad med B & B…

image

Invigde min nya poncho som jag stickade på maskin…

image

Och när vi kom hem möttes vi av denna…

image

Julrosen har nog snurrat till det lite, men vacker är den!

Hoppas att er dag har varit lika bra som min!❤

2 comments on “En bra dag idag…

  1. Linda&Ebba skriver:

    Vilken vacker julros!

Kommentera

