I dag hade jag tur…;)

Gokväll!

I dag har jag varit till stan, fixade lite ärenden och träffade min kära kompis K, fika och lite shopping.

Hittade lite fint på rean…

image

Och hade så himla tur när jag var in till garnaffären, hade inte så många nystan kvar till min Elsa, var nog på håret att de skulle räcka.
Så ni kan tro att jag blev glad när det fanns två nystan kvar i samma färgbad, jippie!!!

Fick även tag på dragkedja och knappar…

image

Nu längtar jag tills den är klar, känns som att det kommer bli en favorit och garnet är ju superskönt!:)

Köpte även garn till en beställning,  den virkade ponchon från Drops…

image

Alltså denna poncho är både så himla kul att göra och blir ju så snygg, när man randar med flera färger!

Kommentera

