Midsommar…

Hello!

Här vräker regnet ner så det blir en blöt midsommar i år!:(

Här blir det cd-bok, tvplay och en virkning för min del…

image

Har börjat på min Elsa, en virkad kofta med dragkedja, har haft garnet ett tag och har börjat på den oxå.
Tyvärr fick jag inte till det, så jag hoppas på bättre lycka denna gång!;)

Blev klar med min beställning i går kväll…

image

Nu är det bara tråkgörat och ihopsättningen kvar!

Här blir det lugnt, alla jobbar, så vi får fira midsommar i morgon kväll när sönerna har gått av sina skift!❤

HA EN TREVLIG MIDSOMMAR! ❤

Kommentera

