Ordning och reda och mixmatch…

I dag fick jag finpost på lådan…

image

En virknålsbörs som jag hade beställt hos Byflorin!

Tyget har jag fått av en kär vän, en stick och virkkompis, så vad passar bättre än att ha det till alla mina virknålar? 🙂

Jag måttade och mätte så det skulle passa och framförallt att det skulle få rum många virknålar i den…

image

Och saken blev ju inte sämre av att det blev ett helt litet kitt ihop med mina andra ”bra att ha saker”…

image

Finfin förvaring från fyra av mina favvosar,  Byflorin, Butik glad!, Krajamaja och Ording och reda!❤

Kommentera

