En himla bra dag..

I morse gjorde jag något som jag inte har gjort på evigheter, gick morgonpromenaden efter Nyhammarsdammen!

Det tog sin lilla tid och vi fick vila efter halva på finaste platsen…

image

Men jag kom runt utan att varken få blodtrycksfall el svimmade, tjohoo, vilken bra start på dagen, kändes så himla bra!:)

I eftermiddags och kväll var jag in till stan på Marknadsafton, fick skjuts in och vi hade fin utsikt eftervägen…

image

Kan det bli vackrare???

Var in till garnaffären och hon hade äntligen fått in en ny sändning av Drops ❤ You # 5…

image

Fick med mig garn till två koftor, en kornblå och en koksgrå, det blir nog till det nya mönstret som jag köpte häromdagen!

Fast jag har ju lite att göra innan, så det får bli två senare projekt…;)

Nu blir det lite stickning och cd-bok innan John Blund hälsar på, ett bra slut på en himla bra dag!❤

One comment on “En himla bra dag..

  1. Tomtan skriver:

    Himla bra dagar gillar vi!!!!!

Kommentera

