Bloppis på garner…

Hej på er!:)

Jag tänkte mig en liten bloppis här på bloggen, behöver bli av med lite garner, börjar med dessa!

Har garn liggandes inköpta till att bli sjalar, vilket jag inte stickar längre. Därav att det endast är ett nystan el härva av varje sort!

De garner som inte är på härvor är bara uppnystade om inget annat uppges.

Porto bjuder jag på om ni inte bor i närheten så vi kan fixa överlämning på annat vis!

Bet sker via insättning på mitt konto.

Är du intresserad, maila mig på:
malla.ms@hotmail.com!
Har ni nga frågor maila även då!:)

Nr 1: SÅLT!

image

Supersoft, ett pkt till sjalen Kråkan som garnomera har gjort mönstret på.
Pris: 60 kr.

Nr 2:

image

Banangarn, det ljusblå, 140 g.
Ullgarn, inköpt från Nysta, 100 g, köpte det på Syfestivalen, kommer inte ihåg vad det heter. Pris: 75 kr för alla tre.

Nr 3: SÅLT!!

image

Grace Hand Beaded, Louisa Harding, 100 g. Ullgarn med pärlor. Endast uppnystat, har provstickat en liten bit på ena nystanet.
Ord pris: 119 kr per 50 g.
Pris: 80 kr för båda.

Nr 4:

image

Alpacka garn från BC garn, 100 g.
Ord pris: 140 kr.
Pris: 75 kr.

Nr 5:

image

Järbogarn, ull, 50 g.
Pris: 25 kr

Nr 6: SÅLT!!!

image

Blandad kompott, bomullsgarn, 200 g.
Ullgarn, 50 g.
Pris: 30 kr

One comment on “Bloppis på garner…

  1. Tomtan skriver:

    Jag skänkte bort en massa till tjejer som stickar för HJälpstickan

Kommentera

