Abstinens…

Nu när jag har varit så yrslig har jag inte varit utanför dörren vidare mycket.
Och det är ju lika med abstinens speciellt när det gäller min LYS, har verkligen saknat det där med att strosa runt och klämma och känna på alla fina garner mm…

Jag var ju inne på deras Trivselkväll, men nu var det dags för en tur in till staden!

Åkte buss in och fick skjuts hem, gick himla bra, inga blodtrycksfall el svimmningar, ha, ha, man blir ju knäpp av detta, tror inte man ska kunna klara av någonting, men se det gick ju jättebra!:)

Jag fick med mig lite hem såklar’t…

image

Hallonrött garn och knappar till en kofta, vet inte om det blir en virkad el stickad, vi får se, är lite sugen på den här…

image

Vet inte om garnet passar överhuvudtaget, får ta och kolla det!

Det blå garnet, Paris ska bli ett visningsex till min LYS, en virkad poncho i olika blå nyanser!

Jag började på en ny cd-bok i går kväll…

image

Så himla mysig, har sett fram emot och väntat på min tur, så äntligen var det dax!:)

Ha en trevlig helg!❤

Kommentera

