En bra dag…

Nu ligger jag här i sängen och mår himla bra!
I dag har det varit en sån där himla bra dag, det var länge sen, så jag vill njuta av den ett tag till!;)

Var hos frissan i morse…

image

Oops, en rosa slinga????
För att göra en lång historia kort, ett litet bus med min kusin, man får ju inte roliga än man gör sig…;))

Och ikväll var jag på Trivselkväll på min LYS, Trend tyg och garn…

image

Mycket prat, skratt och inspiration…

image

Lika trevligt som vanligt…

image

Och gofika…

image

Nice att träffa alla stickkompisar, nu var det ett tag sedan sist!:)

Kommentera

