Morgonmys…

Brr, vilket ruggigt väder vi har, vårjacka, mössa och vantar på, undra sa flundra när man kan lägga in dom i skåpet???

Precis inkommen från morgonpromenaden, så nu är det frukost och lite morgonstickning på g…

image

I dag är det avslutning på Stickkafét i stan, på Kafé Nyfiket, tyvärr orkar jag inte åka in dit, supertrist, men jag får ta nya tag till hösten!

Nu ska jag starta upp Siri-koftan, har provstickat och börjat på den redan, men fick inte till det, ska göra ett nytt försök.
Får jag inte till det nu heller har snälla L lovat att hjälpa mig i kväll på Stickkafét hör hemma.

Har tänkt gå dit en liten stund i kväll och se hur det går, behöver komma ut och se lite folk och det känns tryggare att starta upp på hemmaplan.:)

Har nu ätit min nya medicin i fyra dagar,  kan varken säga bu el bä, tycker nog att det är lite lugnare, men vill/ vågar varken säga el tänka för mycket ännu!

Ha en fin dag!❤

2 comments on “Morgonmys…

  1. Tomtan skriver:

    Du får säkert till det!!!!
    Hoppas du mår bättre snart ❤

Kommentera

