Av hela mitt hjärta…

I går började jag äta en ny medicin som ev kan hjälpa mig att må bättre.
För att mina hastiga blodtrycksfall och svimmningar ska lugna ner sig…

image

Chansen att det ska funka är väl inte jättestor, men en del har blivit hjälpta av den.
Helt klart värt ett försök, jag chansar gärna om det visar sig att det blir lugnare!

Själva orsaken till dessa symptom är ju min diabetes, ett svängande blodsocker som har sabbat det autonoma systemet i min kropp, så det får jag leva med.
Men kan detta hjälpa vid behov och under de värsta skoven, är detta ett beslut/ tillfälle som jag gärna sa ja till.

Så nu håller jag tummarna, önskar av hela mitt hjärta och hoppas att det ska funka…❤

Kommentera

