Nu är ordningen återställd…

Nu är jag ”back on track” igen, fick tillbaka min mobil idag, jippie, det tog ju bara drygt en vecka, tjohoo, vad glad jag blev!:)

Dom fick byta hela kretskortet, hallå, på en mobil som bara är drygt ett halvår???

Men, men, nu ska jag inte klaga, men kille som lämnade ut mobilen till sonen sa att det var tur att garantin gällde än, annars hade det blivit en dyr historia…

Så där ja, då var detta kapitlet avklarat, nu till ngt annat mer jordnära och himla nödvändigt i mitt liv…

image

Så här ser Årets pelargon ut, visst är den snygg???

Det blev bara en sort med sättpotatis, ska bli spännande, vi har aldrig haft denna…

image

Och sist och minst…

image

Fyra små rangliga sticklingar som ska få lite extra omvårdnad av mig!❤

Kommentera

