Plantpyssel…

I dag har vi haft ett helt underbart väder, i princip vindstilla och sol!

Jag har pysslat lite med mina pelargoner och andra växter, plantor som det var dags att plantera om efter vintervilan…

  

Pelargoner, Doftlilja, Lavendel, Klöver och Rosmarin…

Agapantus och ännu mera pelargon…

  Gråmalvan är det premiär för i år…

  

Tyvärr verkar det som att den har stått för fuktigt över vintern, rötterna lossade när jag skulle plantera om den…:(

 

Får hoppas att de små supertunna rötterna som var kvar på plantan växer till sig!

2 comments on “Plantpyssel…

  1. Tomtan skriver:

    Tänkte plantera i mina lådor i helgen…… Men så kom jag bara av mig….. Totalt…..

Kommentera

