För 4 år sedan…

Nu är det exakt 4 år sedan som jag genomgick min allra sista ryggoperation…

image

Dessa bilder togs dagen efter min steloperation.

Efter många år med hemsk smärta, flera operationer och en läkare som inte ville, kunde el tyckte att det fanns något mer att göra tog jag ett beslut att kräva ett Second Opinion.

Jag gjorde en förfrågan till en ryggläkare på Sahlgrenska i Gbg som jag hade blivit rekommenderad.

Det blev många år av väntan, många läkarbesök och undersökningar innan det äntligen var dags.

Jag är inte frisk, kommer alltid att ha min dåliga rygg, med smärta och begränsningar, men tack vare denna operation blev mitt/ vårt liv betydligt bättre…

Vi hoppades och önskade så mycket att operationen skulle göra skillnad, om så bara lite, lite grann…

Det har tagit tid och jag har kämpat och kämpat för att bli så bra jag bara kan…

Jag kommer alltid vara tacksam för att jag fick denna chans och hoppas att det kommer hålla länge än!❤

2 comments on “För 4 år sedan…

  1. Laila skriver:

    Hoppas du hittar fler sätt att må bättre och bättre på. Att leva med ständig värk tar pä en och varje stund av lättnad är guld värd.

Kommentera

