Viloläge och uppladdning inför Hockey-VM…

Pust o stön, hej å hå…

image

Nu ligger jag här i sängen och är helt utslagen, jisses vad trött jag blev!

Jag har tagit det lugnt hela dagen lång, tog en långpromenad i morse…

image

Vi gick förbi dessa ståtliga hästaputtar och det var en jättehärlig morgon!

Jag har hållit på alldeles för mycket med både det ena och det andra den sista tiden…
För mycket sittande, bilåkande, osv som jag får sota för nu…
Så nu får jag dra i handbromsen och stanna upp, vill inte ha det så här i sommar, så nu får jag allt ”mota Olle i grind”…

Just nu är jag himla ”yrslig” också, vilket gör att jag är så himla trött och disträ…
Det verkar som att det här med mitt blodtryck går i skov, just nu är det full rulle där uppe i skallen!
Oavsett vad jag gör så är jag vimmelkantig och på väg att svimma och tappa greppet.

Så nu har jag alltså bestämt att nu får det vara nog med vissa aktiviteter och vila som gäller, så vad passar inte bättre än att det snart är dax för Hockey-VM???;)

På fredag är det dax, så då kommer jag ligga bänkad framför tv:n med en stickning el virkning i händerna.
Jag har ju tre pågående projekt som är mina egna, ett ypperligt tillfälle att fortsätta med dom!

Och till dess sysselsätter jag mig med systers poncho…

image

Virkar en kant runtom för att släta ut kanterna som annars gärna vill rulla sig inåt.
Inte mycket kvar, så det blir leverans vilken dag som helst!:)

Kommentera

