Ännu mera fix…;)

Godmorgon!

Lika bra att fortsätta när orken och lusten håller i sig, fick småbitar kvar av elefanttapeten och de kan man ju inte slänga!

Så hjärnkontoret satte fart, vad ska jag kunna göra av dom?

Då kom jag på att vi har en liten lådhurts efter sambons farfar…

image

Den hade vi i köket i vårt gamla hus, från början var den målad och jag lutade av den och bytte knoppar.
Perfekt att ha till småsaker!:)

Den har stått i vårt förråd, så den plockade vi fram igår, har tänkt mig att ha den i extrarummet till småsaker mm.

Jag började med att måla den vit…

image

Fick lite hjälp på traven…;)

Den fick torka över natten och nu på morgonen var det dax för att tapetsera lådorna med spillbitarna…

image

Voil’a…

image

Alla mina favorittapeter samlade på ett och samma ställe…❤

Kommentera

