Lådhurtsar…

Nu är jag klar med mina lådhurtsar!

Vi tar det från början…

image

Fick börja med att tvätta rent ordentligt.

Sambon målade och skruvade på träkulorna som blev till ben…

image

Sen var det dags för att måla en sista gång…

image

Målade även benen på pallen!

Och jag pysslade med lådorna…

image

Efter noga mätning och måttagning var det dags för tapeten.

Här ser ni hur det blev…

image

Och här är slutresultatet…

image

Detaljer…

image

Tänk vad mycket som jag kan förvara och fylla dessa lådor med, tjoho, kanske äntligen blir av med alla mina tidningar, mönster, projekt!!!

image

Kommentera

