Loppisfynd…

Vi var till en av våra lokala Loppis/ antikhandlare i går.
Hittade lite smått och gott som vi fick med oss hem!:)

Dessa två skönheter, vasen är omärkt och fatet är ”Cararra” från Rörstrand, tyvärr hittar jag ingen info om just detta fat, men egentligen spelar det ju ingen roll, gillar det ändå!;)

Båda var så billiga så man nästan skämdes, 40 kr för fatet och 100 kr för vasen…

image

Den här fina pallen föll jag pladask för…

image

Stadig och hel, 50 kr, helt klart ett fynd!

Den ska jag måla om och jag funderar på om jag ska ge mig på att brodera en ny sits.

Jag följer en tjej på Instagram som heter ”Hovleverantören” och hennes broderier är verkligen inspirerande och precis i min smak!

image

Jag har allt jag behöver, så det är väl bara att sätta igång!;)

Vasen fick göra sitt jobb på direkten…

image

Ranunkel som sambon fick på sin födelsedag förra veckan…❤

Kommentera

