Stickmaskinen och jag…

I dag hade jag tänkt att måla lite och fortsätta mitt pyssel med lådhurtsarna.
Men det blev inget av det inte, började dagen med att cykla till pappa…

image

Systeryster och jag fixade lite och pappa bjöd på hembakad glutenfri sockerkaka!:)

När jag kom hem fortsatte jag där jag slutade sist med stickmaskinen…

image

En vit och en beige poncho på g…

image

Den vita stickade jag i Alpaca från Drops och den beiga stickade jag i Cotton Merino, även det från Drops…

image

Nu ligger jag på värmedynan med  en stickning i knät och kollar hockey på tv, Sverige-Ryssland…

image

Blir vila resten av kvällen!:)

Kommentera

